عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










 

دوستان خوبم نظرتون راجب عکسها چیه؟خوشتون امد؟

 


نظرات شما عزیزان:

mohadese
ساعت19:36---21 اسفند 1391
عاشقشونم خیلی خیلی خوشکلن

mania
ساعت18:32---18 دی 1391
سلام من emo هستم از وبلاگت و عکسات خوشم اومد مرسی از عکسات

سارا
ساعت11:39---13 دی 1391
:
]


SHIMA
ساعت8:43---2 دی 1391
وا؟؟ این عکسا چیه گذاشتی بچه؟؟
زشته.........بد آموزی داره!!!!
در کل عکسات خیلی جیگرن!!!!!


jelal
ساعت16:46---3 دی 1390
سلام واقعا وبلاگ قشنگی داری
پاسخ:salam mamnon lotf dari aziz


sara
ساعت20:46---15 مهر 1390
سلامممم!بيشترعكس بذاريد دوستون دارم!!!!!عكس جديد
پاسخ:سلااااام.هوووووم؟چیو دوس داری؟منظورت عکس دوس داری دیگه باشه چشم یه سری عکس دیگم میزام.ممنون که میای پیشم


merila
ساعت20:56---14 مهر 1390
salam ghashng bodannnnn پاسخ:سلاااام ممنونم مریلا خانم.:)

sara
ساعت15:23---9 مهر 1390
دوستشون دارم!عاليييييييييييي!
پاسخ::Dخو برا شما گذاشتم که دوسشون داری دیگ:)ه.خواهش میکنم


masoome
ساعت23:03---30 شهريور 1390
سلام عکسایی که گذاشتی فوق العاده اس


پاسخ:ممنونه ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br